zondag 3 januari 2010

Even voorstellen aangenaam Mijn naam is Max

Oh dit is mijn favoriete temperatuur lekker koud

Dionne wilde mij in de wasmand hebben nou mooi niet zit liever bij haar

Ook Didier wilde mij optillen hahah was zwaarder dan hij dacht

natuurlijk moest ik ook even met dionne mee naar haar huis ff zitten weer op schoot

Hier zien jullie mij om mijn favoriete plek zitten lekker voor het hek.

Dionne kon geen genoeg van me krijgen was net aangekomen bij mijn nieuwe huis

Nou ik groei al goed he zien jullie dat

Naar mijn nieuwe huis toe mocht ik bij dionne op schoot de hele weg

oh wat een poepie he dit ben ik 6 wkn oud

2 opmerkingen:

  1. Hoi Max,

    Ja joh, ik weet hoe het is als je zomaar als kleine pup in een ander huis moet gaan wonen ....... dat is heeeeeel ingrijpend ! maar eh, jij en ikke ook hoor, hebben het getroffen !
    Kom wel vaker ff langsrennen als ik kan ,
    groetjes
    Casper , de enige echte lieve golden retriever ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ontdek nu pas je mooie blog met jou koppie...Ja ja ik weet het...maar beter laat dan....misschien wel nooit toch...

    Noes vergeet jou nooit meer, twas liefde op het eerste *snoetje*.

    Knuffel van mijn baasje,

    Anietje. XXX

    BeantwoordenVerwijderen